Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání výukových metod v různých plaveckých školách či centrech.
Češnerová, Markéta ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Kuhnová, Věra (oponent)
Tématem této práce je srovnání výukových metod v plaveckých školách či centrech. Práce je zaměřena na děti předškolního věku. V teoretické části se věnuji charakteristice plávání a jeho významu pro lidský organismus. Věnuji se věkové skupině předškolních dětí a jejich věkovým zvláštnostem, metodám plavecké výuky a využívání plaveckých pomůcek. Praktická část této práce se zabývá rozdíly v použitých výukových metodách ve třech plaveckých školách, využíváním plaveckých pomůcek a zhodnocením kvalifikace cvičitelů plavání. Klíčová slova Plavecká výuka, děti, předškolní věk, plavecká škola, výukové metody, plavecké pomůcky, učitel, cvičitel.
Historie Sokola I. Smíchov
Doubrava, Michal ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
Název: Historie Sokola I. Smíchov Anotace: Tato bakalářská práce se zabývá historií Sokola I. Smíchov od jejího vzniku až do roku 1940. Jejím cílem je nejen hlavně zachytit dějinný vývoj a činnost Sokola na Smíchově, ale i stručně popsat tělovýchovnou organizaci Sokol. Součástí práce je rovněž historie města, která se ke smíchovské jednotě nepochybně vztahuje. Práce pojmenovaná Historie Sokola I. Smíchov byla napsána na základě studia pramenů a literatury k danému tématu. Nejvíce jsem se opíral o archivní materiál Oddělení dějin tělesné výchovy a sportu Národního muzea a archiv Sokola I. Smíchov. Jde-li o literaturu, východiskem mi byly knihy související s historií Smíchova, dále pak díla zabývající se Sokolem, jeho dějinami a zakladateli. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část se dělí na úvod do tématu bakalářské práce s rozborem pramenů a literatury a metodami práce. Následující část obsahuje dějiny Smíchova, dále dějiny Sokola se zachycením života Miroslava Tyrše a Jindřicha Fügnera a samotnou historii Sokola I. Smíchov, která je vymezena ve třech obdobích. V závěru se pak nalézá shrnutí celé práce, za kterým je připojen seznam zkratek, seznam literatury a pramenů a obrazové přílohy. Klíčová slova: Sokol, jednota, župa, člen, cvičitel, starosta, cvičení, slet
Osobnostní předpoklady pro cvičitele pole dance
Szabová, Barbora ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štulrajterová, Lucia (oponent)
Název: Osobnostní předpoklady pro cvičitele pole dance Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je identifikace osobnostních předpokladů pro cvičitele pole dance a sestavení osobnostního profilu trenéra pole dance z hlediska cvičenců a trenérů. Metody: V práci byla použita metoda rozhovoru s úspěšnými tanečnicemi a trenéry pole dance a metoda písemného dotazování, jehož respondenty byli kurzisté a trenéři pole dance v České republice. Výsledky: V bakalářské práci byly identifikovány osobnostní předpoklady pro trenéry pole dance. Na základě výsledků průzkumu bylo vybráno 15 nejdůležitějších osobnostních předpokladů, které byly vyhodnoceny respondenty z dotazníkového šetření. Klíčová slova: pole dance, osobnostní předpoklady, cvičitel, kompetenční profil
Psychomotorika ve výuce plavání dětí předškolního věku
Kysela, Ondřej ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Chrzanowská, Babeta (oponent)
Diplomová práce "Psychomotorika ve výuce plavání dětí předškolního věku" se zabývá problematikou využití psychomotorických prvků ve výuce plavání dětí předškolního věku. V teoretické části práce jsou podrobně, dle dostupných zdrojů, zpracovány pojmy týkající se psychomotoriky, vývoje dítěte předškolního věku a plavání dětí předškolního věku. V praktické části se práce bude zabývat zjištěním, zdali je přínosné a vhodné aplikovat psychomotorické prvky do výuky plavání. Dále bude práce zjišťovat povědomí o psychomotorice mezi instruktory plavání z plaveckých škol v ČR.
Osobnostní předpoklady pro cvičitele pole dance
Szabová, Barbora ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štulrajterová, Lucia (oponent)
Název: Osobnostní předpoklady pro cvičitele pole dance Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je identifikace osobnostních předpokladů pro cvičitele pole dance a sestavení osobnostního profilu trenéra pole dance z hlediska cvičenců a trenérů. Metody: V práci byla použita metoda rozhovoru s úspěšnými tanečnicemi a trenéry pole dance a metoda písemného dotazování, jehož respondenty byli kurzisté a trenéři pole dance v České republice. Výsledky: V bakalářské práci byly identifikovány osobnostní předpoklady pro trenéry pole dance. Na základě výsledků průzkumu bylo vybráno 15 nejdůležitějších osobnostních předpokladů, které byly vyhodnoceny respondenty z dotazníkového šetření. Klíčová slova: pole dance, osobnostní předpoklady, cvičitel, kompetenční profil
Srovnání výukových metod v různých plaveckých školách či centrech.
Češnerová, Markéta ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Kuhnová, Věra (oponent)
Tématem této práce je srovnání výukových metod v plaveckých školách či centrech. Práce je zaměřena na děti předškolního věku. V teoretické části se věnuji charakteristice plávání a jeho významu pro lidský organismus. Věnuji se věkové skupině předškolních dětí a jejich věkovým zvláštnostem, metodám plavecké výuky a využívání plaveckých pomůcek. Praktická část této práce se zabývá rozdíly v použitých výukových metodách ve třech plaveckých školách, využíváním plaveckých pomůcek a zhodnocením kvalifikace cvičitelů plavání. Klíčová slova Plavecká výuka, děti, předškolní věk, plavecká škola, výukové metody, plavecké pomůcky, učitel, cvičitel.
Psychomotorika ve výuce plavání dětí předškolního věku
Kysela, Ondřej ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Chrzanowská, Babeta (oponent)
Diplomová práce "Psychomotorika ve výuce plavání dětí předškolního věku" se zabývá problematikou využití psychomotorických prvků ve výuce plavání dětí předškolního věku. V teoretické části práce jsou podrobně, dle dostupných zdrojů, zpracovány pojmy týkající se psychomotoriky, vývoje dítěte předškolního věku a plavání dětí předškolního věku. V praktické části se práce bude zabývat zjištěním, zdali je přínosné a vhodné aplikovat psychomotorické prvky do výuky plavání. Dále bude práce zjišťovat povědomí o psychomotorice mezi instruktory plavání z plaveckých škol v ČR.
Historie Sokola I. Smíchov
Doubrava, Michal ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
Název: Historie Sokola I. Smíchov Anotace: Tato bakalářská práce se zabývá historií Sokola I. Smíchov od jejího vzniku až do roku 1940. Jejím cílem je nejen hlavně zachytit dějinný vývoj a činnost Sokola na Smíchově, ale i stručně popsat tělovýchovnou organizaci Sokol. Součástí práce je rovněž historie města, která se ke smíchovské jednotě nepochybně vztahuje. Práce pojmenovaná Historie Sokola I. Smíchov byla napsána na základě studia pramenů a literatury k danému tématu. Nejvíce jsem se opíral o archivní materiál Oddělení dějin tělesné výchovy a sportu Národního muzea a archiv Sokola I. Smíchov. Jde-li o literaturu, východiskem mi byly knihy související s historií Smíchova, dále pak díla zabývající se Sokolem, jeho dějinami a zakladateli. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část se dělí na úvod do tématu bakalářské práce s rozborem pramenů a literatury a metodami práce. Následující část obsahuje dějiny Smíchova, dále dějiny Sokola se zachycením života Miroslava Tyrše a Jindřicha Fügnera a samotnou historii Sokola I. Smíchov, která je vymezena ve třech obdobích. V závěru se pak nalézá shrnutí celé práce, za kterým je připojen seznam zkratek, seznam literatury a pramenů a obrazové přílohy. Klíčová slova: Sokol, jednota, župa, člen, cvičitel, starosta, cvičení, slet

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.